Live forex handel samtal


Forex Trader. Jag är glad att tillkännage att vår webb är upprättad slutgiltigt och långsamt har vi börjat med våra aktiviteter. Vi är inte färdiga eftersom vi har mer jobb med hedgefondsregistrering, men det är. Du märker nyligen att jag här är sällan Och mindre och mindre varje vecka Det är därför att den viktigaste perioden för min 14 års handels karriär är nära och jag måste bestämma på vissa. Jag hoppas att du är medveten om att detta är det viktigaste problemet när du bestämmer dig för att byta forex lång sikt Eller när du redan handlar och förlorar pengarna. Den 31 maj gjordes en AUD USD-analys och förutsägelse av det eventuella nästa flyttet på marknaden. Titta på hur noggrann min dagliga analys var och skriv hur har du gjort. Har du någonsin föreställt dig hur Forex trading floor ser ut och hur de stora aktörerna handlar Om du inte, börja tänka på det nu Varför Tja, snart du insåg. Mark förlorade all sin huvudstad flera gånger medan han lärde sig att handla med ett tillfälle när han förlorade mer än hela sin Nettovärde 1982 såldes han Välkomna samtal. Väl det är inte lätt att svara på den här mycket känsliga frågan, men jag skrev på min risk sida att du alltid ska använda ett stoppförlust för att förhindra att du blir kapital från. Jag skrev den här artikeln för ett år sedan, men Jag förklarade inte att några av mäklare använder denna metod för att bluffa klienterna Ja, de ska jag försöka. Detta är mitt handelsdisk och allt jag kan säga för början av denna artikel är att jag behöver fler övervakare Ja, flera Bildskärmar är väldigt viktiga för allvarliga. De flesta människor söker efter ett enkelt sätt att bli rik och jag vet att de flesta av valutahandlare tror detsamma Men som jag alltid skrev i mitt. Jag var mentorerad av forexlivetrader tillbaka under 2010 är jag fortfarande Lära av honom och handla med honom i rummet fann jag att de strategier han använder är enkla och lätta att lära, men ändå kraftfull jag handlade med läs mer. Jag rekommenderar handelrummet för någon som seriöst gör pengar. Handel gör all analys och du måste bara följa signalerna och sätta Handla på din MT4 med Forex Live läs mer. Jag känner Ron sedan många år och har handlat med honom nästan varje dag och det var ett av de bästa besluten jag gjorde för att jag bor i USA och jag fick lära mig att vakna tidigt för att Läs mer. Forexlivetrader är utan tvekan en av de bästa valutahandlare i världen som också är tillgänglig för detaljhandel Jag ser verkligen allt arbete han gör för att hjälpa små näringsidkare som jag, inklusive handelsanalysen, ringa och hantera läs mer. Jag jobbar heltid och för att jag inte har tid bestämde jag mig för att använda Trade Copier vilket var en av de bästa besluten jag gjorde för att jag tjäna pengar från mitt arbete och mina pengar tjäna pengar från handeln read more. Live Forex Trading Room. Trading Forex Live 24HRs a Day. Live Forex Trading Room är ett interaktivt onlinerum, öppet 24 timmar om dygnet, där kollegerna samlas som ett samhälle för att prata om marknaden, dela individuella strategier och lära och kopiera affärer från varandra och den professionella Valutahandlare som moderate. W Men rummet är öppet, det finns alltid moderatorer närvarande, var och en en fulländad näringsidkare i sig själv och mycket erfaren på att använda Tiger Time Lanes. Vår speciella proprietära programvara används för att analysera marknaden för att göra sina handelssamtal. En av de viktigaste styrkorna hos Levande Forex handel rum är den olika naturen där varje olika moderatör handlar var och en använder olika strategier och stilar var de är kort siktiga eller längre sikt och dagbranschen För att hjälpa rumsdeltagare alla moderatörer posta affärer som de tar i rummet Detta tillåter Deltagarna ser hur en professionell näringsidkare använder sina Time Tracks och andra handelsverktyg för att dra nytta av marknaden. Senast inspelningar av Live Trades Calls. Sedan kan du titta på inspelningar av några senaste live-affärer som togs i realtid i handelsrummet Om inte prisåtgärden är ovanligt tyst finns det på de flesta dagarna mellan 10-20 levande samtal som görs, många av dem görs under mikro sessioner. Hur gör Live Trading Room Work. There är flera olika aspekter på hur vårt handelsrum verkar. The live Forex Trade Room är ett online-handel rum som är öppet för alla oavsett kompetens om bara början eller erfaren handelare Skärmen är uppdelad i flera sektioner där Är en deltagarlista som visar moderatörerna och andra handlare Det finns ett livechattfönster där du kan chatta fritt med moderatörerna eller andra handlare, byta handelsidee eller titta på att lära av mer erfarna handlare. Det finns ett meddelande om fönstret där samtliga samtal är Placeras när en moderator handlar på sin plattform, meddelas det automatiskt för att rummet ska se. Slutligen finns projektionsfönstret där TimeLanes-programvaran projiceras så att handlare lätt kan relatera till vad en moderator kan säga i en miksession och Cross analysera flera valutapar. Tiger TimeLanes Software. Detta är övervägande grunden för de flesta av de affärer som moderatorer i handelsrummet It Förlitar sig huvudsakligen på puristindikatorn av allt, pris, kombinerar det med Fibrillägg för att ge en realtidsindikering av var priset sannolikt kommer att ändra riktning. Den unika feaure är möjligheten att titta på flera tidsramar upp till nio på ett enda diagram. TimeLanes bygger på konceptet att förståelse av prisutveckling och hur priset kan cykla genom olika steg är viktigt, särskilt för kortvariga och scalping-branscher. Du kan läsa mer om hur mjukvaran fungerar och hur vi använder den, såväl som begreppet Pris handlingshandel, här. Trading Styles. Each moderator ger sin egen unika trading stil till rummet Det finns ett brett utbud av handelstyper tas från forex scalping till längre sikt swing och position trades Som scalping innebär kortfristiga affärer en hel del affärer Är skalp. Men långsiktiga affärer glömmas inte. Gör verkligen en viktig stapel i de affärer som tas Harmoniska mönster spelar en viktig roll i den långsiktiga analysen För att bestämma potentiella inställningar med TimeLanes som används för precision av poster och utgångar. Vi har också en specifik London Close-strategi som vi regelbundet använder till stor effekt. För att ytterligare komplimera de handelsstilar och strategier som vi har utvecklat ett automatiskt handelssystem som letar efter en Specifik typ av brytningshandel Det har varit otroligt framgångsrikt, att vinna 220 på bara 18 månader med liten risk. Tradena läggs automatiskt in i Trade Room-chatten och inställningarna diskuteras på mic av moderatorn. Du kan läsa mer om FireFly Here. Live Microphone Sessions. Hjälpen går djupare än att bara skriva meddelanden till chatten, men The Live Forex Trading Room syftar till att täcka alla större handelsperioder med livemix-sessioner där moderatorn kommer att kommentera aktuell prisåtgärd och kalla upp sina affärer i verkliga Tid På måndag till fredag ​​finns det live-möten för London Open 8 00-9 30am 3 00-4 30 AM EST och New York Open 1 15-3 00:00 8 15-10 00am EST I addi Om några dagar kommer det att finnas andra sessioner för att täcka viktiga pressmeddelanden. En sak vi ser ut att upprätthålla är den otroliga kamratskap som finns i rummet som hjälpas av de många professionella handlare som ständigt hjälper mindre erfarna handlare. Det är viktigt att komma ihåg Den handeln är mer än bara möjligheten att hitta det bästa tillfället att komma in på marknaden men också om att se handeln både i fysisk och psykologisk mening. Handel med andra handlare hjälper till att underlätta tvivel som kan uppstå i handlare måste också hanteras Med och övervinna Vi lägger högt värde på den stora samhällsandan som det levande valutahandelsrummet har skapat. Handelsrummet har sett många vänskap smidda genom handelsrummet redan. Vi är verkligen engagerade i att handelarna blir framgångsrika. Det gör att vi kan vara lika Mycket hjälp som möjligt, vi tillhandahåller en till en mentorskap för nya medlemmar så att det underlättar lärahärdningen att handla valutahandlare samt expediterar t Arv sätt till framgång Detta kan också inriktas på specifika valutapar som du gillar att handla. Den Looney USD CAD beter sig annorlunda än Aussie AUD USD eller Cable GBP USD. Alla par har sina egna unika egenskaper som måste förstås för att säkerställa att de handlas framgångsrikt. Forex Trading Tools. Unique och proprietära verktyg som inte kan komma utanför medlemskapet för handelrummet. Dessa inkluderar ett unikt varnings - och handelshanteringssystem som är utformat för att du ska få ut mesta möjliga av TimeLanes. Dessutom hittar vi och får tillgång till de bästa Tillgängliga indikatorer och system som är tillgängliga så att handelrumsmedlemmar alltid har de bästa handelsverktygen som finns tillgängliga. Forex Trading Room. Sammanfattningsvis är Forex Trade Room en enda stoppbutik för handel, t. ex. live och efter professionella näringsidkare samtalar och handlar i verkliga Tid Om du vill uppleva vårt handelsrum kan hjälpa dig i din handel, klicka sedan på knappen nedan och gå med med andra handlare i att behärska valutamarknaden becomin Ga successful. Intraday Live kortvariga handelssamtal från en Expert Retail Forex Trader. Jag har bara gått med i T2W under den senaste månaden och har bestämt mig för att visa handlare att du kan vara en daghandlare och tjäna pengar varje dag. Om du kolla in min profil - Jag har varit Forex trading i 11 år och har varit heltid i ca 6 år och under den tiden har övertaget 12 000 levande pengar affärer med över 7000 affärer med stopp så låg som 5 pips. I planerar att göra LIVE intraday samtal de flesta dagar När jag inte har ledig tid och i en normal full handelsdag som börjar från pre European Open till London stänger - ska göra 10-20 handelssamtal - alla med stopp mellan 3 och 7 pips - genomsnittliga 5 pips med normala mål på 7 till 25 Pips. I kommer att införliva avancerad penninghantering - med så kallade fria affärer och med då slutar redan vinst så att du inte kan förlora - det som någonsin händer och kommer att använda linjära regressionstidsfönster Trendlines SR s etc för att hjälpa mig att jaga affärer med RR S så högt Som 10 alla inom en timme eller mindre. Ja, jag är en sakkunnig scalper - men med öppet sinne - så om jag kan lämna en frihandel på 100 eller 500 eller till och med 1000 pip - så kommer jag att göra - så länge det fortfarande är pengar Och tiden effektiv. My genomsnittliga handelsvinster är i 10 -30 pip-fönstret - vanligen under 30 min i varaktighet och med RR s på 2 till 6. Jag har tappande affärer - och med min omfattande handelshistoria kan du säga att i termer Av satser på 100 affärer - Jag har ett vinstförhållande så högt som 87 och mitt värsta vinstförhållande på bara 62 - så genomsnittet på 70 -75 är rättvist. Jag har sett många svarta svanhändelser och har haft 7 dåliga affärer i rad - Men liknande hade 24 vinstaffärer också i rad Normalt kommer jag att ha 1 - 3 dåliga affärer om dagen tillsammans med 10-15 bra vinnande affärer. Min normala andel är mellan 0 5 och 1 av min kapital - och det kan vara upp till 70k - så 2 - 9 fulla partier är normen - allt beroende på dag och handel - och såklart hur mycket jag redan är - dvs om jag är upp säger 2k dollar vid amerikansk session Handlar som en snabb förlust på under 500 är acceptabelt. Men om dess 2 timmar till London stänger och jag är bara upp säga 700 - inget sätt kommer jag att göra 9 mycket affärer - i stället - 1 -3 mycket - det vill säga säkra och riskavvikande - Men fortfarande med genomsnittliga 5 pip stopp. Faktum är om en handel inte kan fungera med ett stopp under 7 pips maximalt - jag tar inte det och väntar på en annan Generellt kan jag ta 1 till 3 affärer en timme - men några timmar - jag kanske inte Ta någon - eller i stället kommer redan att vara i en framgångsrik frihandel. Jag kommer att komma med några koder att följa - och för att jag handlar i realtid och inte är en förtrollare eller guesser - och bara arbetar med höga sannolikheter - kan jag bara Posthandel några minuter före inresa - max 15 min - normalt 1-5 min tidigare. Jag tycker inte om någon handel går i en förlorande handel - och mina stopp är inte svåra - men allt på ett klick in och ut med varje handel såg - tills det går gratis Därför om det inte fungerar inom några minuter - kommer jag att dra - med antingen bara 1 eller 2 pip vinner eller till och med en 1 pip förlust - i stället för att vänta på en 5 pip förlust. Kom ihåg att valutamarknaden är dynamisk - och flyter som vatten - håll dig flexibel - anpassa och förstå att en handel med 20 pips med en 5 pips stopp - det vill säga RR 4 - är en Mycket bättre - effektivare och mer lönsamt än en 50 pipstopp och en vinst på 150 pips - det vill säga RR av endast 3 och tar timmar eller dagar - istället för under 30 min. Det kommer vara svårt att utbilda många av er som handlare - som Du har lärt dig alla de felaktiga sakerna från kommersiell handel - vilket är helt annorlunda än detaljhandelshandeln. Efter en vecka eller månad börjar du se vad jag menar - men under tiden - njut av vad du bevittnar - och gärna bli med Och efter - men jag rekommenderar bara anhängare att ta mina affärer - som alla andra - jag vet bara inte hur bra du är tills du har skrivit minst 20-30 branscher - och då vill jag kanske stödja dig och välkomna dig att bidra Som du vill. PS - nej jag har inte skrivit några böcker - eller sälja DVD-skivor eller kurser etc etc jag är bara en Näringsidkare som kan göra bra pengar handel - men kom ihåg att dela några av mina sätt till killar som har öppna sinnen och inse att det här är bara ett stort spel - och för att vinna ständigt på det - du kommer att behöva ägna mycket tid, studera energi Etc etc och har också bra syn och en bra hjärna - som är anslutna. Hade en bra november handelsmånad - jag kommer. Började oktober 2013. De viktigaste valutapar som jag kommer att handla är följande: EU GU EJ AU EA UChf och även Några dagar bevaret GJ och NU om jag behöver att jag inte gillar att skalpa mer än 2 par samtidigt men när jag har gått i frihandelsläge - kan jag vara i upp till 6 par samtidigt - som min Stopp skulle vara i vinst och därför är risken helt under kontroll. Min faktiska handelsstrategi kan täckas i en annan tråd - som jag skulle vilja behålla den här till bara LIVE CALLS och för de udda diagrammen etc. Jag vill inte veta Om vad som händer i morgon - nästa vecka eller nästa månad - jag vill bara byta in nu - det vill säga trenden är th E-tidsram du handlar från och även om jag checkar ut det månatliga och det dagliga etc - mina trader är från en 10 20 sek tick-diagram tillsammans med 1-10 min normala diagram. Trading är inte enkel - det är den svåraste disciplinen att lära och Utföra 50 nya handelsmän bör inse att det inte kan vara för dem - det vill säga jag är 6ft 2 tum och väger ca 200 kg - så jag skulle inte göra en bra jockey eller ballettdansare Liknande om du inte kan ta ditt huvud runt matte spelar sannolikhetsteorier etc Etc - ja det kan ta dig många år att komma dit. Hoppas det här är helt vettigt för dig. Ny 3, 2013, 1 30 pm. Inleddes i oktober 2013. Levande affärer och samtal kommer endast att tas på några par så länge som Jag kan arbeta inom ett 5 -7-pips maximalt stopp. Stopparna är inte svåra fasta i hårda stopp kan ställa in 20-25 pips borta - och ska inte användas - det vill säga att de är rent för en nödsituation om något gick massivt fel - dvs De kan behöva en eller två gånger varje par hundra affärer - och ibland behövs det aldrig för 2 eller 3 månader S. Alla hårbotten handlar om ett klick och avslutas och ses - 75 av dem slutar inom 15 min. En hårbottenköp är SB - en hårbotten säljer SS - Mål är dynamiska enligt volatilitet och tid - men normalt 7 - 25 Pips. Free trades - FT - kommer inte att uppstå på varje framgångsrik hårbotten - och när en gång har startat börjar mitt stopp normalt stoppa med en vinst på 10 pips. De behöver då inte ses kontinuerligt - i stället var 15-30 år för att se Om du kan flytta stoppet för att ge dig mer garanterad vinst. Låt aldrig en FT över säga 40 pips att komma tillbaka mer än 50 till ett stopp - ineffektivt - mycket bättre att ta vinst på si 65-80 och sedan återkomma om det går Du är vägen igen. Om en handel inte är till vinst eller går inom 2-3 minuter - Jag kan avsluta om jag har över 3 pips - eftersom mina spridningar på nyckelpar är under 2 och så låga som 0 3 pips - så glöm det Nonsens av kostnaden för mer affärer Om jag börjar gå 2-3 pips i rött - jag kommer att gå ut för att vänta på att gå till En 5 pip stop-nivå. Denna noggrannhet är allt möjligt när du förstår tidsfönster - men jag skulle inte rekommendera nybörjare eller non scalpers att prova på egen hand - eftersom de kommer sluta bli stoppade förmodligen 80 av tiden - kunskapen kommer med Erfaren träning och massor av studier - några tusen timmar med att titta på levande små tidsramar kan hjälpa dig att nå åtminstone en genomsnittlig nivå. Detaljerade frågor kan vara PM d till mig, eftersom jag hoppas att den här nya tråden verkligen kommer att leva intradaghandel Samtalar med udda kommentarer om uppdateringsnyheter och allt som kan påverka handeln du kanske är i. Alla de bästa och ser fram emot att se hur vi gör under november månad - Under 800 pips i månaden är dåliga - 1000 - 1500 pips - genomsnittligt och bra på mål - och över 2000 pips per månad är bra och är möjligt på över 15 fullständiga intradag handelsdagar - dvs - 6-10 timmar per dag från tidigt europeiskt Öppet till efter London nära och till lunchtid USA-sessioner. Kan jag Säg att du inte är så bra på Plocka ut de verkliga handlarna och vinnarna - jämfört med resten - inklusive alla spammare som säljer saker - det vill säga kurser DVD-skivor etc - helt enkelt för att de inte kan tjäna pengar från handel. OK - kolla på mina fakta.1 Jag började valutahandel över 11 År sedan Första 3 år - inga bra genomsnittliga resultat etc etc.2 Nästa 2 år upptäckte ordentlig SSS - sällsynt scalping och det tog cirka 3000 levande affärer att verkligen förbättra det och göra det perfekt - över 4 -10 timmar om dagen för minst 200 Dagar per år.3 Under de senaste 6 åren har jag varit heltid - jobbar från ett hemmakontor som jag hade gått i pension strax innan jag var 52 år gammal från mitt huvudkontor och sålde min aktieinnehav.4 Jag gick upp till 170 en pip med en Konto över 100k 2008 9 Jag kunde inte förena längre och insåg att jag hade slagit min handelsvägg - dvs hjärtklappningar och stress etc.5 Jag var tvungen att gå tillbaka till 20 per pip och 6 månader senare återfick mitt självförtroende.6 Sedan dess aldrig Varit tillbaka över 100 per pip och arbeta på ett huvudkonto på normalt mellan 40 K och 70K per månad Det här gör att jag enkelt kan handla med 10 hela partier etc med snäva stopp och inte använda mer än 1 av min huvudstad 7 Du är död rätt - med de pengar jag har tjänat - upp till 3k de flesta dagar och dåliga dagar Bara 1k - jag behöver bara inte sälja kurser etc etc - så jag inte - mycket till irritationen hos många. Kan jag bara upprepa det? Jag säljer inte kurser - eller böcker eller DVD-skivor eller har en medlems blogg var jag debiterar - Dvs alla mina pengar kommer från trading. REPEAT - ALLA MY PENGAR KOMMER FRÅN TRADING VALUTA PAIRS.8 Nej - jag har inte gjort mina miljoner på 2 år - Faktum är att jag var värd mer före 2008 - men förlorat över en halv miljon pund i USA med kollapsen av Lehmans Brothers Bank Det gjorde mig arg och mer bestämd att vara ärlig - för att få tillbaka den.9 Jag gör mina pengar från en korrupt industri - jag har ingen tid för Bankers och deras ras - jag tycker inte om hur Alla massorna är vilseledande - men inser att det inte finns något häftigt - och det kommer att ta år och år för de mest dedikerade handlarna att st Konst att göra bra.10 Du kommer att vara så - ja, så besviken när du börjar se hur jag handlar och när du börjar inse hur bra jag är. Kom ihåg att jag kan handla och tjäna pengar varje dag - inte en eller två gånger Vecka eller månad - varje dag. Inte undra om du tycker att det är för bra att vara sant - jag förstår varför du tycker att jag pratar skräp - men jag är inte PS på en gång jag hade över 150k i 2 konton med GFT UK - Nuförtiden behöver jag verkligen inte mer än 50k av kapital för att göra stora belöningar. PS - släppa spelbiten tack - jag är inte en spelmissbrukare - jag satsar inte ens på hästarna eller fotbollen - och om du inte visste - var jag En utbildad revisor och har också en Hons-grad i ekonomi - så hjärnan är välutbildad med siffrorna - och med avseende på grundvalen - ignorerar jag bara dem - så jag använder inte graden jag förvärvade över 30 år sedan. PPS - Jag är inte på facebook eller twitter - det verkar vara mer irriterad och frustrerad människor där då finns det någon valutasida lol. Have ag Ood månad pboyles - i will. The EUR USD konsoliderade sina senaste vinster efter en växling i växelkursen i kölvattnet av ECB-mötet Medan centralbanken i huvudsak fastnade på manuset, behöll priserna oförändrade och QE på plats slog det en Mer neutral inställning men detta kommer långsamt över en lång tid Draghi ryckte undan de senaste inflationsökningarna som övergående och anser att det finns ett behov av att den nuvarande stimulansen ska förbli intakt. USDINR Dagliga diagram visar tydlig divergens när fisher transformerar Indikator appliceras över diagrammen Fisher transform omvandlar generellt sannolikhetsfördelning till Gaussisk sannolikhetsdistribution. Därigenom gör indikatorn bättre för att identifiera vändpunkten vid kanterna och hjälper näringsidkaren att identifiera trendomvandlingar i diskretionär handel. USUSD konsoliderar på månads - och veckotid Och negativa känslor råder där. Men på dagskartorna blev handelns sentiment positivt sedan starten av FEB 2017 EURUSD är i fallande läge och hittills har dubbelt EURUSD räknat från mellanliggande nedgångar som bildats runt 1 0500 nivåer. Det kan fungera som en potentiell stödzon under den kommande dagen. Sedan 2014 har dollarn ökat med 25 mot en korg med stora valutor Efter president Trumps val har valutaens värde ökat med cirka 3 men hans senaste kommentar ifrågasätter visdomen att upprätthålla en stark Dollar verkar ha satt ett tryck på USD, vilket hittills varit i rött år 2017. Handlar kring 1 2494 och för närvarande månadens sentimentella RSI blev positivt och sannolikt fortsatt positiv på lång sikt. Det hade nästan tagit 7 månader för känslan att förändras positivt sedan BR Exit. Övergången av känsla från röd till gul färg indikerar positiv trendomvandling och Trenden förändras sannolikt att vara långsiktig. Vissa Elliott våg Forex-handlare tittar på nyheterna men av olika skäl Av Elliott Wave International I fredags reste EURUSD starkt Sa Id Reuters Amerikanska dollarn tumlade mot en korg av stora valutor på amerikansk politisk osäkerhet efter att FBI sa att det skulle granska fler e-postmeddelanden relaterade till demokratisk presidentkandidat Hillary Clinton s privat. September 27, 2016 av Rajandran. Any handlare av utländska valutor förstår sannolikt Inverkan på att både lokal och internationell politik har på valutavärden Framgångsrik online forexhandel innebär att följa de förändringar och trender som äger rum över hela världen och göra rätt affärer vid lämpliga tillfällen för att dra nytta av förändringar av valutavärden. USDJPY är i downtrend Under de senaste 10 månaderna Övergripande volatilitet och nedåtgående moment försvagades under de senaste 4 veckorna med sidledningen i USDJPY Den psykologiska handelszonen Parparitet 100 fick piskar ihop några gånger följt av en mindre återhämtning förra veckan Eftersom paniken i USDJPY bleknar bort en Kan förvänta USDJPY att fortsätta i den stora konsolideringszonen och förväntar sig att testa 108 i th E medellång term. USDJPY Månatliga diagram är i avtagande läge för de senaste 9 månaderna och fortsätter fortsättningsvis att göra lägre låga och lägre höjder och från 2015 var hög USDJPY senast around.20 sedan den negativa räntemeddelandet kom den 29 januari och för närvarande handel Runt ovanför den psykologiska stödzonen på 100 nivåer CM William VIX FIX-nivåer indikerar en eventuell överlämnad nivåer. Efter att Rajan s RBI Governer meddelade att han inte kommer att fortsätta på kontoret för andra termen reagerade aktiemarknaderna på måndag med gap och återhämtade sig på lättnad Av BRexit-rädslan Men från valutafronten slutade USDINR vid 67 6 med stark momentum. EOD-sentimentet håller positivt och även koralltendensindikatorn blir gröna vilket indikerar att en möjlig uppåtgående trend härifrån. Intressant Divergensbeteende i USDINR Dagliga diagram medan man försöker använda Fisher Transformindikator av Ehlers Nästan alla divergenser som visas i diagrammen ovan förlängde var mellan 28-34 dagar Divergens ge Neralt inträffar när en indikator och priset på en tillgång går i motsatta riktningar. Nuvarande positiva divergens löper i de senaste 32 dagarna, dvs USDINR-räntan saktar och sänks, men fisherindikatorn slocknar uppåt. SEBI har nyligen godkänt börser för att införa korsning Valutaderivatkontrakt terminer och börshandlade optioner i flera kryssvalutskontrakt Godkända Cross Valutapar innefattar EURUSD, GBPUSD, USDJPY-terminer och införandet av valutahandlade alternativpar EUR-INR, GBP-INR och JPY-INR valutapar. Förfrågad amerikanska regeringens ansvarsfriskrivning Alla rättigheter reserverade och vårt webbplatskarta Alla logotyper tillhör deras respektive ägare. Data och information är endast avsedda för informationsändamål och är inte avsedda för handelsändamål Varken webbplats eller någon av dess initiativtagare ska vara ansvarig för eventuella fel eller förseningar i innehållet , Eller för alla åtgärder som vidtagits i beroende av detta.

Comments

Popular posts from this blog

Robinson forex rd 301

Szkolenia forex poznan

Rc forex grupp